• hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • jobs.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • www.komunikaty.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • konferencje.pl
Wyszukiwanie zaawansowane
parking
bankiet
catering
spa
klub
uslugi
rekreacja
restauracja

Gi Group Sp z o.o.

  • Stanowisko:

    Specjalista ds. obsługi klienta - Dział Logistyki

  • Ważna od:

    2017-09-13

  • Ważna do:

    2017-09-29

  • Miasto / region:

    Myślenice / małopolskie

OPIS OFERTY

Zakres obowiązków: 



  • Organizacja, koordynacja i zarządzanie wysyłkami do klientów.

  • Wystawianie dokumentów wysyłkowych, fakturowanie, organizowanie wysyłek produktów gotowych.

  • Zarządzanie zamówieniami do dostawców, oraz nadzór nad powiązaną z nimi dokumentacją.

  • Prowadzenie negocjacji z klientem.

  • Przygotowywanie raportów.

  • Odpowiedzialność za kontakty z urzędami celnymi, agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych.

  • Obsługa systemu informatycznego FORS, EDI, oraz portali logistycznych Klientów i operatorów logistycznych.

WYMAGANIA

Wymagania: 



  • Wykształcenie wyższe (mile widziane: logistyka, handel międzynarodowy).

  • Dobra znajomość obsługi komputera, Microsoft Office, Outlook w tym programu Excel.

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym. 

  • Mile widziana znajomość drugiego języka obcego- francuskiego.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

OFERUJEMY

Oferujemy:



  • Zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanego doświadczenia.

  • Kartę Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

  • Dostęp do zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

DODATKOWE INFORMACJE

http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-dzial-logistyki_1775005.html