PARTNER PORTALU
  • BGK

Afera w radomskim magistracie. Dyrektor wydziału komunikacji odwołany

  • PAP/EM    14 marca 2017 - 16:38
Afera w radomskim magistracie. Dyrektor wydziału komunikacji odwołany
W radomskim magistracie zalecono przeprowadzenie wewnętrznego postępowania wyjaśniającego (fot. cbsp.policja.pl)

Szef wydziału komunikacji Urzędu Miejskiego w Radomiu został odwołany w związku z wykryciem nieprawidłowości związanych z rejestracją pojazdu. Funkcjonariusze CBŚP zabezpieczyli dokumenty, które policja przesłała prokuraturze.




Jak powiedziała Justyna Leszczyńska z Komendy Miejskiej Policji w Radomiu, policjanci czekają na decyzję śledczych, pod jakim kątem mają być postawione zarzuty. Policja nie zdradza, czego i kogo dotyczyła kontrola w magistracie. "We wtorek policjanci przesłali materiały do radomskiej prokuratury" - stwierdziła Leszczyńska.

Rzeczniczka komendanta Centralnego Biura Śledczego Policji kom. Agnieszka Hamelusz potwierdziła, że w ub. tygodniu funkcjonariusze CBŚP zabezpieczyli dokumentację w wydziale komunikacji radomskiego magistratu.

Rzeczniczka prezydenta Radomia Katarzyna Piechota-Kaim poinformowała w komunikacie prasowym, że w związku z wykryciem przez pracowników magistratu nieprawidłowości w wydziale komunikacji, związanych z rejestracją pojazdu, władze miasta zdecydowały o wyciągnięciu konsekwencji służbowych wobec dwóch osób.

"Dotychczasowy pełniący obowiązki dyrektora wydziału komunikacji został odwołany ze swojego stanowiska. Konsekwencje poniesie również pracownik, który dopuścił się nieprawidłowości; obecnie przebywa on na zwolnieniu lekarskim" - stwierdziła Piechota-Kaim. Dodała, że władze miasta poinformowały o sprawie policję. Zlecono także przeprowadzenie wewnętrznego postępowania wyjaśniającego. Wykazało ono - jak zaznaczyła rzeczniczka - że ujawnione do tej pory nieprawidłowości miały charakter jednostkowy.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.