• PARTNERZY PORTALU

Wielkopolski Urząd Wojewódzki uruchamia infolinię dla gmin i rodziców ws. 500+

• Wielkopolski Urząd Wojewódzki uruchomił infolinię, pod którą rodzice będą mogli uzyskać informacje na temat programu 500+.
• Swoje wątpliwości będą mogły zgłaszać także gminy, na specjalnie uruchomioną skrzynkę e-mailową.

Wielkopolski Urząd Wojewódzki uruchamia infolinię dla gmin i rodziców ws. 500+
Swoje wątpliwości będą mogły zgłaszać gminy, na specjalnie uruchomioną skrzynkę e-mailową (fot.mpips.gov.pl)

Od 24 lutego 2016 r. Wielkopolski Urząd Wojewódzki uruchomił infolinię dotyczącą ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci. Pod numerem 61 854 11 77 będzie można uzyskać informacje na temat programu oraz miejsc udzielania świadczenia.

Infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00.

Ponadto, dla gmin uruchomiono specjalny adres e-mail: 500plus@poznan.uw.gov.pl, pod który można kierować pytania w sprawie programu.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE