PARTNER PORTALU
  • BGK

Czego więcej, kogo mniej w lubelskim ratuszu?

  • Przegląd prasy/Gazeta Wyborcza Lublin    1 marca 2011 - 10:32

1 marca 2011 to ważna data w magistracie w Lublinie. Od dziś zaczyna obowiązywać tam nowy regulamin organizacyjny wprowadzony przez prezydenta Krzysztofa Żuka.




Jedne wydziały znikają, inne się pojawiają, odchodzą także niektórzy ważni urzędnicy - tak o zmianach w ratuszu pisze "Gazeta Wyborcza Lublin".

Czytaj też: Nowy zastępca prezydenta Lublina

W nowej strukturze organizacyjnej  nie ma już np. wydziału inwestycji. Część jego kompetencji w kwestii budowy dróg przejął wydział dróg i mostów (wkrótce przeistoczy się w zarząd dróg i mostów), resztę przejmie wydział inwestycji i remontów.

Inne nowe jednostki to: wydziału strategii i obsługi inwestorów oraz biura nadzoru właścicielskiego. Na szefów tych wydziałów zostanie ogłoszny konkurs.

- Urząd powinien być urzędem sprawnym. Dlatego wprowadzamy takie zmiany. Dają one moim zastępcom swobodę działania w zarządzaniu podległymi wydziałami. Uchwyciliśmy logikę w zarządzaniu miastem - uważa prezydent Żuk w rozmowie z "GW".

Sprawdź notowania prezydenta Lublina

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.