Czego więcej, kogo mniej w lubelskim ratuszu?

  • Przegląd prasy/Gazeta Wyborcza Lublin
  • 01-03-2011
  • drukuj
1 marca 2011 to ważna data w magistracie w Lublinie. Od dziś zaczyna obowiązywać tam nowy regulamin organizacyjny wprowadzony przez prezydenta Krzysztofa Żuka.

Jedne wydziały znikają, inne się pojawiają, odchodzą także niektórzy ważni urzędnicy - tak o zmianach w ratuszu pisze "Gazeta Wyborcza Lublin".

Czytaj też: Nowy zastępca prezydenta Lublina

W nowej strukturze organizacyjnej  nie ma już np. wydziału inwestycji. Część jego kompetencji w kwestii budowy dróg przejął wydział dróg i mostów (wkrótce przeistoczy się w zarząd dróg i mostów), resztę przejmie wydział inwestycji i remontów.

Inne nowe jednostki to: wydziału strategii i obsługi inwestorów oraz biura nadzoru właścicielskiego. Na szefów tych wydziałów zostanie ogłoszny konkurs.

- Urząd powinien być urzędem sprawnym. Dlatego wprowadzamy takie zmiany. Dają one moim zastępcom swobodę działania w zarządzaniu podległymi wydziałami. Uchwyciliśmy logikę w zarządzaniu miastem - uważa prezydent Żuk w rozmowie z "GW".

Sprawdź notowania prezydenta Lublina

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE