Jak napisać dobre CV

Przygotowując CV, warto rozważyć używanie niektórych sformułowań. Ich odbiór może być negatywny.
Jak napisać dobre CV
Przygotowując CV, warto rozważyć używanie niektórych sformułowań. Fot. Pixabay.com

Jednym ze słów, nad którego użyciem warto się zastanowić, jest „zarządzanie” – pisze „Puls Biznesu”. Zdaniem Karoliny Korzeniewskiej, eksperta Antal ds. rekrutacji w branży ubezpieczeń, informację o tym, że kandydat zarządzał, np. projektem lub zespołem, można odebrać tak, jakby sam robił niewiele – poza mówieniem innym, co jest do wykonania.

– Zarządzanie konfliktem lub kryzysem można interpretować tak, jakby najpierw dopuściło się do tego, że rzeczony konflikt lub kryzys powstał, a następnie angażowało się innych do rozwiązania sytuacji – mówi Karolina Korzeniewska

Dlatego, jak pisze „Puls Biznesu”, zamiast ogólnego sformułowania, kandydat powinien posłużyć się konkretnym przykładem lub przytoczyć liczby.

Umiejętnością, którą lubi chwalić się wielu kandydatów, jest znajomość pakietu Office. Warto pamiętać o tym, że obecnie nie jest to żaden wyróżnik. Elementem każdego CV jest też informacja o znajomości języków. Nie warto wymieniać takich, których poziom nie jest przynajmniej średnio zaawansowany – czyli taki, w którym bez problemu przeprowadzimy rozmowę biznesową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Puls biznesu pominął oczywiście podstawowe zagadnienia pisania CV, takie jak tutaj np -> cvninja.pl/artykul/jak-napisac-dobre-cv

Piotrek, 2016-09-06 08:46:03 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE