Lepsza komunikacja ze stołecznym ratuszem

  • Przegląd prasy/Rzeczpospolita Życie Warszawy
  • 22-12-2012
  • drukuj
Warszawiacy nie będą musieli na własną rękę dzwonić do wszystkich urzędów i sprawdzać, który z nich jest odpowiedzialny za problem, jaki chcą zgłosić.
Lepsza komunikacja ze stołecznym ratuszem

Testy miejskiego call center, do którego mieszkańcy będą zgłaszać wszystkie problemy odbyły się w listopadzie - informuje „Rzeczpospolita Życie Warszawy".

Urzędnicy za pomocą nowego systemu pomagali mieszkańcom w ich problemach z komunikacją miejską. Postanowili uzupełnić bazę danych i wprowadzić rozwiązania, które przyspieszą wyszukiwanie danych.

Centrum powstało po to, by warszawiacy nie musieli na własną rękę dzwonić do wszystkich urzędów i sprawdzać, który z nich jest odpowiedzialny za problem, jaki chcą zgłosić.

Osoba dzwoniąca do CKM od razu się dowie, komu została przekazana interwencja i w jakim czasie zostanie ona załatwiona. Jeśli poda swój numer telefonu albo adres e-mailowy, ratusz powiadomi ją, jak została rozpatrzona sprawa.

Do ratusza będzie można też wysłać faks lub e-mail. Powstać mają też specjalne aplikacje na telefony komórkowe. Procedura będzie wówczas taka sama - pisze „Rzeczpospolita Życie Warszawy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.