PARTNER PORTALU
  • BGK

Lepsza komunikacja ze stołecznym ratuszem

  • Przegląd prasy/Rzeczpospolita Życie Warszawy    22 grudnia 2012 - 07:55
Lepsza komunikacja ze stołecznym ratuszem

Warszawiacy nie będą musieli na własną rękę dzwonić do wszystkich urzędów i sprawdzać, który z nich jest odpowiedzialny za problem, jaki chcą zgłosić.




Testy miejskiego call center, do którego mieszkańcy będą zgłaszać wszystkie problemy odbyły się w listopadzie - informuje „Rzeczpospolita Życie Warszawy".

Urzędnicy za pomocą nowego systemu pomagali mieszkańcom w ich problemach z komunikacją miejską. Postanowili uzupełnić bazę danych i wprowadzić rozwiązania, które przyspieszą wyszukiwanie danych.

Centrum powstało po to, by warszawiacy nie musieli na własną rękę dzwonić do wszystkich urzędów i sprawdzać, który z nich jest odpowiedzialny za problem, jaki chcą zgłosić.

Osoba dzwoniąca do CKM od razu się dowie, komu została przekazana interwencja i w jakim czasie zostanie ona załatwiona. Jeśli poda swój numer telefonu albo adres e-mailowy, ratusz powiadomi ją, jak została rozpatrzona sprawa.

Do ratusza będzie można też wysłać faks lub e-mail. Powstać mają też specjalne aplikacje na telefony komórkowe. Procedura będzie wówczas taka sama - pisze „Rzeczpospolita Życie Warszawy".

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.