Łódzki urząd przechodzi reorganizację

  • GK/uml.lodz.pl
  • 11-08-2011
  • drukuj
Od 16 sierpnia w Urzędzie Miasta Łodzi zacznie funkcjonować nowy regulamin organizacyjny.
Łódzki urząd przechodzi reorganizację
Najważniejsze zmiany to wprowadzenie struktury departamentów oraz przekształcenie delegatur UMŁ w Centra Obsługi Mieszkańców. O planach poinformowali prezydent Łodzi Hanna Zdanowska (zabierz głos/oceń prezydenta) i wiceprezydent Arkadiusz Banaszek.

– Departamenty to zespoły, które będą odpowiedzialne za wspólny cel. Pokierują nimi osoby spoza urzędu posiadające biznesowe doświadczenie – mówi wiceprezydent Arkadiusz Banaszek.

Na czele pięciu departamentów staną dyrektorzy, a ich pracę będzie nadzorować prezydent Łodzi oraz wiceprezydenci. Departamentem Strategii i Rozwoju będzie kierował mający kilkunastoletnie doświadczenie w biznesie Wojciech Rosicki (m.in. PGF SA). Dyrektorem Departamentu Infrastruktury i Lokali będzie od lat związany z firmą Amcor Andrzej Pirek, a Departamentu Gospodarowania Majątkiem mający kilkunastoletnie doświadczenie w bankowości Piotr Stępień.

Departament Spraw Społecznych będzie nadzorować Dorota Szczepańska, pracująca od lat jako dyrektor naczelny w firmie VF Polska Sp. z o.o., a Departament Prezydenta obejmie Anisa Wykin – specjalistka od zarządzania.

Dwoma kolejnymi departamentami pokierują bezpośrednio: skarbnik miasta Krzysztof Mączkowski (Departament Finansów Publicznych) oraz sekretarz miasta Barbara Mrozowska – Nieradko (Departament Obsługi i Administracji).

Delegatury przekształcone w Centra Obsługi Mieszkańców staną się wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami. Celem ich reorganizacji jest zwiększenie udziału spraw załatwianych droga elektroniczną i zminimalizowanie konieczności kontaktu z pracownikami merytorycznymi.

– Nowa struktura wymusi spójne standardy we wszystkich pięciu placówkach. Powstający Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami stworzy nowe procedury działania i jednakowy sposób obsługi mieszkańców – mówi o celu reorganizacji delegatur prezydent Hanna Zdanowska.

Celem reorganizacji magistratu jest poprawa efektywności działania, w tym oddzielenie bieżącej działalności od realizacji projektów strategicznych. Najważniejszym zadaniem, stojącym przed Dyrektorami Departamentów jest dokonanie szczegółowej analizy efektywności pracy podległych komórek organizacyjnych

– Częściowo wzorowaliśmy się na strukturze wrocławskiego urzędu miasta. Mam nadzieję, że również u nas nowa struktura wprowadzi lepszą jakość funkcjonowania urzędu i obsługi mieszkańców, a Łódź znajdzie się w czołówce miast uzyskujących unijne dotacje – mówi prezydent Hanna Zdanowska. Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (2)ZOBACZ WSZYSTKIE

pani zdanoska arkadiusz banaszek sąm nie mormalni co oni wymyślająm w tej łodzi zamias sie zajmowaci pierdołami by poważnie pomyśleli poważnie co zrobici z łodziom by sie wzieli zaludzi biednych co nie mająm co do garka włożyci i zaco kupici węgiel pomyśleci o biednych dzieciach co nie wyjeżająm na... zimowiska albo na wakacje bo ludzi po prostu nie staci a zaco mająm ludzie wyjeżaci jak jest duże bezrobocie powyśleci o świentach wielkanocnych dać jakiś dary a nie wozici sobie dupe samochodem pani prezyden ma to dzieś bo jąm staci żeby tak straciła prace dobrze jej tak by było bym sie cieszła i dużo ludzi by sie cieszyło . rozwiń

mania, 2012-01-30 11:21:04 odpowiedz

nie wiadomo: wierzą, że od mieszania przybędzie slodyczy czy akcja przedwyborcza PO? Zwykle reorganizacje slużą ucieczkom od odpowiedzialności osób mających sporo za kołnierzem. a w Łodzi sporo sie takich nazbieralo...

leda, 2011-08-12 12:41:50 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE