PARTNER PORTALU
  • BGK

Mieszkańcy ocenili poznański magistrat. Jak wypadł?

  • AT    25 listopada 2014 - 10:44

Ponad 90 proc. petentów jest zadowolonych z usług świadczonych przez Urząd Miasta Poznania oraz miejskie jednostki organizacyjne - wynika z analizy SMG/KRC Poland Media.




Badania przeprowadzono na grupie ponad 2 tysięcy osób, a ich zakres obejmował pierwsze półrocze 2014 roku. W tym okresie przebadano klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych. Podczas analizy satysfakcji wzięto pod uwagę takie czynniki jak: skuteczność, terminowość, profesjonalizm oraz rzetelną informację.

Czytaj też:  Pieniackie wnioski interesantów mogą sparaliżować pracę urzędów

Sprawdzono także, jak petenci oceniają przestrzeganie zasad etycznych. W tych badaniach skupiono się na takich elementach obsługi jak praworządność, odpowiedzialność, jawność, współpraca, równe traktowanie klienta oraz uprzejmość wobec niego. Z wyników tej analizy wynika, że również w tym przypadku zadowolonych z funkcjonowania Urzędu Miasta Poznania oraz miejskich jednostek organizacyjnych jest ponad 90% badanych.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.