Mieszkańcy ocenili poznański magistrat. Jak wypadł?

Ponad 90 proc. petentów jest zadowolonych z usług świadczonych przez Urząd Miasta Poznania oraz miejskie jednostki organizacyjne - wynika z analizy SMG/KRC Poland Media.

Badania przeprowadzono na grupie ponad 2 tysięcy osób, a ich zakres obejmował pierwsze półrocze 2014 roku. W tym okresie przebadano klientów zewnętrznych jak i wewnętrznych. Podczas analizy satysfakcji wzięto pod uwagę takie czynniki jak: skuteczność, terminowość, profesjonalizm oraz rzetelną informację.

Czytaj też:  Pieniackie wnioski interesantów mogą sparaliżować pracę urzędów

Sprawdzono także, jak petenci oceniają przestrzeganie zasad etycznych. W tych badaniach skupiono się na takich elementach obsługi jak praworządność, odpowiedzialność, jawność, współpraca, równe traktowanie klienta oraz uprzejmość wobec niego. Z wyników tej analizy wynika, że również w tym przypadku zadowolonych z funkcjonowania Urzędu Miasta Poznania oraz miejskich jednostek organizacyjnych jest ponad 90% badanych.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE