PARTNER PORTALU
  • BGK

Młodzi chcą pracować w innowacyjnych firmach

  • PAP    13 lutego 2013 - 06:49
Młodzi chcą pracować w innowacyjnych firmach

Pokolenie Y, czyli urodzonych po 1982 r., chce pracować w innowacyjnych firmach. Szefowie, którzy na to postawią, zatrzymają u siebie talenty - stwierdza "Puls Biznesu".




Dla 78 proc. pracowników z pokolenia Y kluczowym czynnikiem rozwoju biznesu jest innowacyjność; aż 87 proc. uważa, że właśnie jej poziom powinien być miernikiem sukcesu w biznesie - wynika z badania firmy doradczej Deloitte w 18 krajach świata na grupie 4982 osób.

Aż 2/3 badanych przy wyborze pracodawcy kieruje się innowacyjnością firmy. Ale tylko 1/4 chwali swego szefa za dostateczne wsparcie jego innowacyjnego podejścia do pracy. Najczęstszą przyczyną krótkowzroczności zarządów i menedżerów jest brak pieniędzy i w dalszym ciągu konserwatywne podejście do biznesu - wylicza "PB".

Wyniki ankiety pokazują rozbieżność pomiędzy oczekiwaniami młodych ludzi, a codzienną rzeczywistością, z którą stykają się w pracy - mówi Magdalena Jończak z Deloitte.

Jak ocenia, pracodawcy powinni z uwagą przyjrzeć się tym wynikom. "Ci, którzy tego nie zrobią, narażają się na utratę największych talentów" - stwierdza Jończak.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.