PARTNER PORTALU
  • BGK

Nauczą się profesjonalnej obsługi podatników

  • PAP    29 lipca 2013 - 16:08
Nauczą się profesjonalnej obsługi podatników

Pracownicy urzędów i izb skarbowych oraz urzędów kontroli skarbowej będą się uczyć profesjonalnej obsługi podatników i zarządzania administracją. Kancelaria premiera ogłosiła przetarg na zorganizowanie szkolenia dla kilku tysięcy osób.




Z informacji zamieszczonych na stronach KPRM wynika, że w planach jest zorganizowanie szkoleń w każdym mieście wojewódzkim. Ma w nich wziąć udział co najmniej 5 tys. członków korpusu służby cywilnej. Przetarg jest prowadzony w procedurze zakładającej zamówienie o wartości przekraczającej 120 tys. euro. Jego koszty zostaną pokryte m.in. ze środków UE.

W pierwszym etapie, który ma się zakończyć jeszcze w tym roku, urzędnicy mają odbyć szkolenia na temat profesjonalizacji zasad zarządzania administracją i profesjonalnej obsługi bezpośredniej podatnika. Dowiedzą się też więcej o analizowaniu sprawozdań finansowych i systemie podatkowym.

Czytaj też: Jawna lista gminnych umorzeń podatkowych

Drugi etap ma być realizowany w 2014 r., a trzeci w 2015 r. Poza wykładami i warsztatami urzędnicy mają też mieć możliwość wzięcia udziału w szkoleniach specjalistyczno-informatycznych, m.in. dotyczących raportowania i prezentacji danych.

Pracownicy skarbówek będą też korzystać z interaktywnego samouczka do obsługi aplikacji Weryfikator. Dzięki niej inspektorzy kontroli skarbowej będą mogli sprawniej analizować dane przekazywane przez podatników (np. rejestr faktur, rejestr zakupów lub sprzedaży).

Osoby na stanowiskach kierowniczych będą się szkolić m.in. o tym, jak zarządzać jakością i organizować pracę, a także jak komunikować trudne decyzje i radzić sobie z oporem pracowników podczas wdrażania zmian.

W ramach zamówienia KPRM chce też opracowania kursu e-learningowego, którego celem będzie przedstawienie zagadnień dotyczących systemu podatkowego. Dzięki niemu urzędnicy będą się mogli uczyć sami przez internet.

Ze specyfikacji zamówienia wynika, że sesje szkoleniowe mają się odbywać w hotelach (lub w odpowiednim obiekcie) o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. Termin na składanie ofert mija 7 sierpnia.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.