Nowa obsługa prawna elbląskiego ratusza

Prezydent Grzegorz Nowaczyk podpisał z Kancelarią Renaty Kobieli umowę na obsługę prawną Urzędu Miejskiego. Prawnicy rozpoczną pracę 1 lutego.
Nowa obsługa prawna elbląskiego ratusza
Jak podaje magistrat, codziennie w urzędzie dyżurować będzie dwóch radców prawnych oraz pracownik administracyjny.

- Od roku zmieniamy oblicze urzędu w sensie podejścia do pracy wszystkich pracowników. Chcę mieć poczucie, że na zespole radców prawnych mogę polegać, że dochowana będzie dyscyplina pracy. – zaznacza Grzegorz Nowaczyk (oceń działania prezydenta). – Wchodzimy w proces partnerstwa publiczno-prywatnego, w Elblągu w tej formule jeszcze nic nie powstało, niejako przecieramy szlaki. Będziemy więc uczyli się razem. Ważne, by unikać błędów. Zależy mi również na tym, by współpraca prawników z dyrektorami departamentów dobrze się układała.

Obsługę prawną zapewni zespół minimum sześciu radców prawnych, wśród nich osoby z piętnastoletnim doświadczeniem w Regionalnych Izbach Obrachunkowych, członkowie Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, wszyscy z doświadczeniem pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. Zespół będzie dodatkowo wspomagany przez zewnętrznych specjalistów, m.in. prawa finansów publicznych, procedur administracyjnych, ordynacji podatkowej, służby zdrowia i opieki społecznej, prawa budowlanego - informuje UM w Elblągu. Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.