Nowa organizacja urzędu marszałkowskiego

Zarząd Województwa Lubuskiego wprowadza nową strategię w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi w urzędzie marszałkowskim w Zielonej Górze.
Nowa organizacja urzędu marszałkowskiego

Jedna ze zmian dotyczy utworzenia od 1.02.2011 r. stanowiska Sekretarza  Województwa. Funkcję tę powierzono Teresie Sekule – dotychczasowej Dyrektor Biura Sejmiku, która będzie jednocześnie m.in. Dyrektorem Departamentu Organizacyjno-Prawnego. - Mogę liczyć na jej profesjonalizm – powiedziała na spotkaniu z dziennikarzami marszałek Elżbieta Polak.

- Zgodnie z zapisem ustawy o pracownikach samorządowych, takie stanowisko powinno istnieć od dwóch lat – przekonywała pani marszałek. Dodała, że celem wprowadzenia nowej struktury urzędu jest uporządkowanie spraw kadrowych i organizacyjnych. - Kluczowi są ludzie. Będę spokojna o funkcjonowanie urzędu, bo z panią Teresą Sekułą znamy się od 20 lat i stawiam na  jej doświadczenie - dodała Elżbieta Polak.

Dotychczasowa Dyrektor Biura Sejmiku będzie odpowiedzialna za Departament Organizacyjno-Prawny, Departament Administracyjno-Gospodarczy, Biuro Ochrony Informacji i Bezpieczeństwa Publicznego oraz Biuro Sejmiku.

Jedną z istotnych zmian będzie połączenie Departamentu Kultury, Edukacji i Sportu z Departamentem Polityki Społecznej. W ich miejsce utworzony zostanie Departament Infrastruktury Społecznej, który będzie podlegał wicemarszałkowi Maciejowi Szykule. Zapowiedziano również zmiany na stanowisku dyrektora Departamentu Infrastruktury i Gospodarki. Władysława Korcza zastąpi Grzegorz Jankowski.

- Nie wykluczam dalszych zmian – dodała marszałek Polak. Wszystko zależy od wewnętrznego audytu urzędu. – Mamy ambitny plan do wykonania. Chcę, aby po audycie nasz urząd był profesjonalny i przejrzysty – powiedziała. Zmiany będą obowiązywać od 1.02.2011 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.