Obsługa trudnego interesanta w Olsztynie

  • Przegląd prasy/Gazeta Wyborcza Olsztyn
  • 22-05-2012
  • drukuj
Urzędnicy olsztyńskiego ratusza wezmą udział w szkoleniu, które pomoże im prawidłowo reagować na skargi i wzburzenie mieszkańców załatwiających sprawy w magistracie.
Obsługa trudnego interesanta w Olsztynie
Ratusz rozpisał przetarg na przeprowadzenie szkolenia dotyczącego obsługi trudnego interesanta – pisze „Gazeta Wyborcza Olsztyn”.

Szkolenie ma pomóc urzędnikom w rozpoznawaniu typów klientów i dostosowanie do nich sposobu zachowania. Ma też rozwinąć umiejętność uprzejmego przekazywania trudnych informacji.

Scenariusz zajęć zakłada również odgrywanie scenek. Chodzi o reagowanie na obraźliwe i agresywne uwagi, a także na krytykę – pisze „Gazeta Wyborcza Olsztyn”.

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Proponuję najpiew przeszkolić Urzędników pod kątem traktowania interesantów jako swoich Klientów , tak jak traktujemy swoich Klientow w skepie w firmie ,.................

interesant, 2012-05-22 15:18:15 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE