PARTNER PORTALU
  • BGK

Obsługa trudnego interesanta w Olsztynie

  • Przegląd prasy/Gazeta Wyborcza Olsztyn    22 maja 2012 - 10:44
Obsługa trudnego interesanta w Olsztynie

Urzędnicy olsztyńskiego ratusza wezmą udział w szkoleniu, które pomoże im prawidłowo reagować na skargi i wzburzenie mieszkańców załatwiających sprawy w magistracie.




Ratusz rozpisał przetarg na przeprowadzenie szkolenia dotyczącego obsługi trudnego interesanta – pisze „Gazeta Wyborcza Olsztyn”.

Szkolenie ma pomóc urzędnikom w rozpoznawaniu typów klientów i dostosowanie do nich sposobu zachowania. Ma też rozwinąć umiejętność uprzejmego przekazywania trudnych informacji.

Scenariusz zajęć zakłada również odgrywanie scenek. Chodzi o reagowanie na obraźliwe i agresywne uwagi, a także na krytykę – pisze „Gazeta Wyborcza Olsztyn”.
Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!








KOMENTARZE (1)

  • interesant, 2012-05-22 15:18:15

    Proponuję najpiew przeszkolić Urzędników pod kątem traktowania interesantów jako swoich Klientów , tak jak traktujemy swoich Klientow w skepie w firmie ,.................



NAJPOPULARNIEJSZE W PORTALU




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI



Wyszukiwarki

Polecane oferty: