Olsztyński magistrat zatrudni gońców

Od 1 lipca 14 bezrobotnych będzie pracować w olsztyńskim urzędzie miasta w charakterze gońców. Zdaniem ratusza znacznie polepszy to sposób doręczania mieszkańcom miasta urzędowych przesyłek.
Olsztyński magistrat zatrudni gońców

Według rzeczniczki prasowej urzędu miasta Anety Szpaderskiej zatrudnienie gońców urzędowych niesie ze sobą korzyści głównie dla mieszkańców. "Przede wszystkim mieszkańcy miasta będą krócej czekali na otrzymanie informacji zwrotnej z urzędu, która będzie dostarczana zaraz po jej wytworzeniu. Zwiększy się także skuteczność doręczeń korespondencji przy jednoczesnym obniżeniu kosztów jej wysyłki" - powiedziała Szpaderska.

Dodała, że jeśli goniec nie zastanie adresata rano, wróci do jego mieszkania jeszcze raz po południu, a gdy mimo to przesyłka nie zostanie doręczona, goniec zostawi zawiadomienie zawierające informację na temat godzin, w których można ją odebrać bezpośrednio w urzędzie.

Możliwe też będzie telefoniczne umówienie się na doręczenie korespondencji.

Korespondencja przekazywana przez gońców nie będzie zawierała przesyłek pieniężnych.

Gońcy będą posiadali legitymację potwierdzającą, że są pracownikami Urzędu Miasta Olsztyna oraz torbę z logo miasta.

Wszyscy gońcy byli dotąd bezrobotni, w ich rekrutacji pomógł Urząd Pracy, który przez kilka miesięcy będzie w części refundował ratuszowi koszty zatrudnienia tych bezrobotnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE