PARTNER PORTALU
  • BGK

Planowanie w obszarach funkcjonalnych

  • GK    19 sierpnia 2013 - 15:46
Planowanie w obszarach funkcjonalnych

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji przedłużyło do 23 sierpnia rekrutację na szkolenie „Wsparcie dla procesów dotyczących planowania w obszarach funkcjonalnych”.




Od 1 lipca 2013 r. trwa rekrutacja do zadania „Wsparcie dla procesów dotyczących planowania w obszarach funkcjonalnych", który będzie realizowany w ramach projektu „Systemowe wsparcie procesów zarządzania".

Do udziału zaproszone są jednostki samorządu terytorialnego zainteresowane usprawnieniem istniejących procesów związanych z planowaniem w obszarach funkcjonalnych oraz usprawnieniem procesów związanych z podejmowaniem decyzji w oparciu o rachunek społeczno-ekonomiczny i nowoczesne metody oceniania.

Oferowany zakres wsparcia obejmuje kursy, których program koncentrować się będzie m.in. wokół zintegrowanego planowania rozwoju, opracowania lub/i usprawnienia procesów podejmowania decyzji w oparciu o rachunek społeczno-ekonomiczny i nowoczesne metody oceniania (evidence based policy).

Warsztaty mają stanowić rozszerzenie zakresu merytorycznego realizowanego w ramach kursów. Będą to praktyczne zajęcia koncentrujące się wokół identyfikacji i wstępnego opracowania zintegrowanych projektów rozwojowych, pod kątem rozwoju terytorialnych układów funkcjonalnych.

Zajęcia obejmują również opracowanie jednego zintegrowanego planu/strategii rozwoju dla wybranego obszaru funkcjonalnego. Kursy oraz warsztaty odbywać się będą w grupach 16-25 osobowych w wymiarze 4 dni (2x2 dni) x 8 godzin. Udział jest bezpłatny. Uczestnicy zagwarantowane mają noclegi i wyżywienie, pokrywają jedynie koszty dojazdu na miejsce szkolenia.

Objętych wsparciem zostanie ponad 1500 pracowników samorządowych w związku z czym jednostka samorządu terytorialnego może zgłosić od 4 do 10 pracowników.

Aby zgłosić się do projektu samorząd musi wypełnić załącznik nr 1 do regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie - deklarację uczestnictwa urzędu i przesłać go na adres zarzadzaniejst@mac.gov.pl.

Następnie lider projektu przesyła zwrotnego linka do elektronicznego formularza zgłoszeniowego, do tych JST, które dokonały zgłoszenia chęci udziału w zadaniu. Na podstawie rejestru prawidłowych zgłoszeń wybrany zostanie obszar funkcjonalny oraz jednostki objęte wsparciem w ramach zintegrowanego planu rozwoju.

O wynikach rekrutacji decydować będzie kolejność zgłoszeń oraz wskaźniki ilościowe zadania.Lista zakwalifikowanych osób zostanie ogłoszona na stronie internetowej lidera: www.administracja.mac.gov.pl. Przewidywany termin rozpoczęcia szkoleń to wrzesień/październik 2013 r.

Po ogłoszeniu wyników rekrutacji przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji uczestnicy kursów zostaną powiadomieni o miejscu szkolenia. Lokalizacje szkoleń będą oparte o wyniki rekrutacji. Zamiarem jest, aby były one możliwie dogodne dla uczestników szkoleń.

Dodatkowe informacje na temat rekrutacji udzielane są również pod numerami telefonów: 22 556-84-89, 22 245-58-79, lub pod adresem email: zarzadzaniejst@mac.gov.pl. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone w dniu 30 sierpnia br. na stronie www.administracja.mac.gov.pl.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.