Starostwo stara się o ISO

Nie obyło się bez inwestycji i zmian.
Starostwo stara się o ISO

Największym wyzwaniem starostwa piotrkowskiego jest obecnie wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2009. - Jest to system, który odpowiada na nowoczesne rozwiązania, które stawiane są administracji, nastawiony na oczekiwania interesantów – wyjaśnia Piotr Wojtysiak sekretarz powiatu. - Od dłuższego czasu uważnie wsłuchujemy się w głosy mieszkańców i czynimy starania, aby usprawnić naszą pracę, wprowadzić nowoczesne narzędzia zarządzania i obsługi, aby nasi interesanci byli profesjonalnie i sprawnie obsługiwani w przyjaznej instytucji - tłumaczy urzędnik

W starostwie w Piotrkowie Trybunalskim obsługują około 500 interesantów obsługuje dziennie. Jak zapewniają w urzędzie do ISO przygotowywali się od lat.

Z nowości, jeszcze w tym roku utworzone zostanie Biuro Obsługi Interesanta dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W biurze będzie można załatwić wszystko co jest związane z pracą urzędu, niebawem ruszy Punkt Informacyjny dla Wydziału Komunikacji.

Niepełnosprawni jak i podopieczni Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piotrkowie są jednak obsługiwani w należytych warunkach już od marca. Po koniecznych remontach jakie przeprowadzono na parterze budynku Starostwa i zainstalowaniu windy do przewozu niepełnosprawnych na wózkach przeniesiono tutaj także Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności.

W Piotrkowie próbują też rozwiązać problem z zaparkowaniem pod budynkiem starostwa. Jeszcze w tym roku powstanie 20 dodatkowych miejsc parkingowych z wjazdem od ulicy Próchnika.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE