Urzędnik odpracuje wyjście "na dymka"

  • Przegląd mediów/RMF FM
  • 17-01-2014
  • drukuj
Jeśli wychodzisz na papierosa w godzinach pracy - zostajesz dłużej albo dostajesz niższą pensję. W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie wprowadzono nowy regulamin pracy. Palacze muszą zadeklarować, ile czasu spędzają na paleniu papierosów i kiedy zamierzają to odpracować.
Urzędnik odpracuje wyjście "na dymka"

Jak podaje radio RMF FM w warszawskim urzędzie marszałkowskim osoby palące, które nie zadeklarują odpracowania tego czasu albo obniżenia pensji, narażają się nawet na naganę za złamanie regulaminu pracy.

Czytaj też:  Papierosy wydatkami własnymi gminy?

Reporter RMF FM Mariusz Piekarski ustalił że, pracownicy urzędu najczęściej deklarują, chęć zostawania każdego dnia o pół godziny dłużej w pracy. Kilku uznało, że przez wychodzenie na papierosa powinno zostawać nawet godzinę dłużej. Nikt nie poprosił o potrącenie pieniędzy z wynagrodzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Nareszcie! Jeszcze za "kawkę" powinni potrącać!

podpisałem, 2014-01-17 21:11:07 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE