Zgłoszą urzędnicze stanowiska do pośredniaka

  • PAP/Rzeczpospolita
  • 23-10-2013
  • drukuj
- Państwowe urzędy powinny zgłaszać informacje o wolnych posadach do pośredniaków - uważa resort pracy.
Zgłoszą urzędnicze stanowiska do pośredniaka

Ministerstwo chce, by wszystkie instytucje publiczne miały obowiązek zgłaszania do powiatowych urzędów pracy informacji o wolnych miejscach zatrudnienia i prowadzonych rekrutacjach - informuje o "Rzeczpospolita".

Propozycja została wpisana do przygotowywanego przez resort projektu ustawy o promocji zatrudnienia. W całym kraju jest ponad 120 podmiotów mających status instytucji publicznej: urzędy państwowe, samorządowe, jak i np. korpus służby cywilnej. Obecnie jest tak, że kiedy poszukują pracownika publikują ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Do pośredniaka informacji zgłaszać nie muszą

Obowiązek zgłaszania do urzędów pracy informacji o wolnych posadach sprawiłby, że wiedza o ofercie dotrze do szerokiego kręgu zainteresowanych. Jeżeli pomysł się powiedzie, to przepis zacznie obowiązywać od marca 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE