Zgłoszą urzędnicze stanowiska do pośredniaka

  • PAP/Rzeczpospolita
  • 23-10-2013
  • drukuj
- Państwowe urzędy powinny zgłaszać informacje o wolnych posadach do pośredniaków - uważa resort pracy.
Zgłoszą urzędnicze stanowiska do pośredniaka

Ministerstwo chce, by wszystkie instytucje publiczne miały obowiązek zgłaszania do powiatowych urzędów pracy informacji o wolnych miejscach zatrudnienia i prowadzonych rekrutacjach - informuje o "Rzeczpospolita".

Propozycja została wpisana do przygotowywanego przez resort projektu ustawy o promocji zatrudnienia. W całym kraju jest ponad 120 podmiotów mających status instytucji publicznej: urzędy państwowe, samorządowe, jak i np. korpus służby cywilnej. Obecnie jest tak, że kiedy poszukują pracownika publikują ogłoszenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Do pośredniaka informacji zgłaszać nie muszą

Obowiązek zgłaszania do urzędów pracy informacji o wolnych posadach sprawiłby, że wiedza o ofercie dotrze do szerokiego kręgu zainteresowanych. Jeżeli pomysł się powiedzie, to przepis zacznie obowiązywać od marca 2014 r.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE