Żywiec zatrudnia na potęgę

Około 250 osób znajdzie pracę w centrum obsługi klienta grupy Żywiec, które ruszy we wrześniu tego roku w Katowicach. Inwestycja w centrum miasta ma kosztować kilkanaście mln zł.
Żywiec zatrudnia na potęgę

Będzie to pierwsze tej skali centrum obsługi klienta grupy Żywiec w Polsce. Katowice wybrano spośród ok. 20 miast, rozważanych jako miejsce inwestycji.

Prezydent miasta Piotr Uszok (zabierz głos/oceń prezydenta) liczy, że decyzja producenta piwa skłoni także innych inwestorów do lokowania swoich centrów usługowych w stolicy Górnego Śląska.

Koncern nie wyklucza budowy w przyszłości kolejnych takich centrów w innych miastach. Jednak przez najbliższe 3-4 lata to katowickie centrum ma zaspokajać potrzeby grupy w tym zakresie.

Obecnie przedstawiciele handlowi grupy docierają do ok. 55 tys. punktów sprzedaży – pubów, restauracji, sklepów itp. Uruchomienie centrum obsługi nie ma wyeliminować przedstawicieli, ale rozszerzyć kanały docierania do klientów i usprawnić ich obsługę.

Centrum ma pozyskiwać i obsługiwać zamówienia z ponad 80 tys. punktów w całej Polsce. Rekrutacja pracowników do nowego centrum już ruszyła – informacje na ten temat można znaleźć m.in. na stronie internetowej grupy.

Koszty inwestycji grupa Żywiec szacuje na kilkanaście milionów złotych. To głównie nakłady na sprzęt, oprogramowanie, systemy teleinformatyczne oraz wydatki na dostosowanie infrastruktury biurowca do potrzeb inwestora.

W woj. śląskim znajdują się ważne aktywa grupy Żywiec – browary w Żywcu i Cieszynie, centrum finansowo-księgowe w Bielsku Białej oraz największe centrum dystrybucji w Mysłowicach.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE