PARTNER PORTALU
  • BGK

Billboardowy chaos nie chce się poddać

  • Przegląd prasy/PAP/Gazeta Wyborcza    10 czerwca 2013 - 07:15
Billboardowy chaos nie chce się poddać

W Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 20 tys. Największa reklama w Warszawie ma wielkość 164 mkw., a w centrum Paryża raptem 8 mkw.




Powstaje ustawa mająca chronić Polskę przed zalewem szpetnych reklam - czytamy w „Gazecie Wyborczej".

Tymczasem przedstawiciele firm reklamowych ostrzegają przed nią argumentując m.in., że pochopne decyzje mogą zaszkodzić gospodarce, a branża daje pracę tysiącom osób.

Apelują do prezydenckiego zespołu o konsultacje z nimi. Zespół przeprowadza już konsultacje społeczne w tej sprawie z samorządami oraz organizacjami pozarządowymi.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!








KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




NAJPOPULARNIEJSZE W PORTALU




NAJNOWSZE WIADOMOŚCI



Wyszukiwarki

Polecane oferty: