Billboardowy chaos nie chce się poddać

  • Przegląd prasy/PAP/Gazeta Wyborcza
  • 10-06-2013
  • drukuj
W Paryżu jest 2,3 tys. billboardów, w Warszawie ok. 20 tys. Największa reklama w Warszawie ma wielkość 164 mkw., a w centrum Paryża raptem 8 mkw.
Billboardowy chaos nie chce się poddać

Powstaje ustawa mająca chronić Polskę przed zalewem szpetnych reklam - czytamy w „Gazecie Wyborczej".

Tymczasem przedstawiciele firm reklamowych ostrzegają przed nią argumentując m.in., że pochopne decyzje mogą zaszkodzić gospodarce, a branża daje pracę tysiącom osób.

Apelują do prezydenckiego zespołu o konsultacje z nimi. Zespół przeprowadza już konsultacje społeczne w tej sprawie z samorządami oraz organizacjami pozarządowymi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE

PARTNER SERWISU