Billboardy reklamujące alkohol muszą zniknąć z miast

Likwidacja reklam dotyczących alkoholu to jest temat najważniejszy, aby przeciwdziałać w Polsce nadmiernemu spożywaniu alkoholu prowadzącemu do ogromnych strat nie tylko w systemie rodzinnym ale i w poziomie całego społeczeństw - mówi Krzysztof Brzózka, dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązania Problemów Alkoholowych.
Billboardy reklamujące alkohol muszą zniknąć z miast
Będzie całkowity zakaz reklam alkoholu? (fot.pixabay.com)

Zakaz reklamy alkoholu powinien stać się najważniejszym postulatem kierowanym do rządzących w ramach Narodowego Programu Trzeźwości - pisze "Nasz Dziennik".

"Program ten ma zostać przyjęty podczas Narodowego Kongresu Trzeźwości, którego część studyjna odbędzie się w dniach 21-23 września w Warszawie. Weźmie udział w nim m.in. Krzysztof Brzózka, dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązania Problemów Alkoholowych" - czytamy w artykule.

Czytaj też: Ustawa krajobrazowa ma już dwa lata. I wciąż pozostaje… eksperymentem

"(...)Likwidacja reklam dotyczących alkoholu to jest temat najważniejszy, aby przeciwdziałać w Polsce nadmiernemu spożywaniu alkoholu prowadzącemu do ogromnych strat nie tylko w systemie rodzinnym ale i w poziomie całego społeczeństwa" - ocenia w rozmowie z "Naszym Dziennikiem" Krzysztof Brzózka

"Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, która została przyjęta jeszcze w czasach PRL, powinna zostać ponownie znowelizowana. Musi się w niej znaleźć jasny, klarowny zapis dotyczący zakazu wszelkich reklam (także kryptoreklam) alkoholu w mediach - mówi Brzózka."

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE

PARTNER SERWISU