Dwie oferty w przetargu na wiaty i jeden protest

  • Przegląd prasy/Rzeczpospolita
  • 16-10-2012
  • drukuj
Dwie firmy: konsorcjum CAM Mediów oraz AMS i Stroer złożyły oferty w przetargu na budowę i obsługę wiat przystankowych w Warszawie.
Dwie oferty w przetargu na wiaty i jeden protest

Walka rozgrywa się o warty 100 mln zł rocznie warszawski rynek reklamy outdoorowej – pisze „Rzeczpospolita”.

Kampanie, które można dziś realizować na wiatach przystankowych nie dają tylu pieniędzy, ale uczestnicy przetargu uważają, że to należą one do segmentu, który przejmie z czasem wszystkie wydatki reklamodawców na reklamę uliczną. Chodzi o segment tzw. city lightów, czyli podświetlanych tablic.

Na razie oferenci zaczekają na rozstrzygnięcie miasta. Problem w tym, że oprócz dwóch kopert z ofertami, na stole prezydium pojawiła się trzecia – z protestem Clear Channel w Polsce.

Outdoorowa firma zarzuciła miastu, że postępowanie było źle przeprowadzone. Ponieważ wpłynęła też formalna skarga (najprawdopodobniej także Clear Channel) nie jest wykluczone, że sprawa trafi do sądu – podaje „Rzeczpospolita”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

PARTNER SERWISU