MAC zmienia statut

Zniesienie Departamentu Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, którego zadania i zasoby dotyczące spraw struktur i ustroju jednostek samorządu terytorialnego mają być włączone do Departamentu Administracji Publicznej zakłada projekt nowego statutu dla Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.

Projekt zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie nadania statutu Ministerstwu Administracji i Cyfryzacji  przewiduje, że w celu optymalizacji zadań i zasobów pozostających w dyspozycji Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji oraz podniesienia efektywności działania.

Wprowadzone zostaną następujące zmiany w zakresie struktur i nazewnictwa niektórych komórek organizacyjnych Ministerstwa:

•*włączenie w struktury Biura Ministra zadań i zasobów Departamentu Analiz i Komunikacji Publicznej;

*zniesienie Departamentu Współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego, którego zadania i zasoby dotyczące spraw struktur i ustroju jednostek samorządu terytorialnego zostaną włączone do Departamentu Administracji Publicznej, zaś z pozostałych zasobów utworzony zostanie Departament Rozwoju Kapitału Ludzkiego, realizujący zadania w zakresie projektów POKL;

* przyłączenie do Departamentu do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych zadań i zasobów realizowanych obecnie przez Departament Zarządzania Kryzysowego i Systemu Powiadamiania Ratunkowego;

* zmiana nazwy Departamentu Funduszy Strukturalnych na Departament Koordynacji Funduszy Europejskich.

Cały projekt zobacz TUTAJ

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

PARTNER SERWISU