Mija termin składania oświadczeń majątkowych

30 kwietnia mija ustawowy termin przekazania oświadczeń majątkowych przez samorządowców.
Mija termin składania oświadczeń majątkowych

Dokument, w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2011 r., należy zdać osobiście lub przesłać pocztą do odpowiedniego Urzędu Wojewódzkiego.

Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie wojewody. Informację o osobach, które nie złożą oświadczeń w terminie, bądź u których stwierdzono w zeznaniach nieprawidłowości, wojewoda przekaże odpowiednim organom (sejmik województwa, rada powiatu, gminy, miasta, dzielnicy).

Do złożenia oświadczenia majątkowego wojewodzie mazowieckiemu zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

PARTNER SERWISU