Reprywatyzacja w Warszawie: Dwie oferty na przeprowadzenie audytu

• Do stołecznego ratusza wpłynęły dwie oferty na przeprowadzenie audytu procesu reprywatyzacji warszawskich nieruchomości.
• Teraz oferty będą analizowane - poinformował rzecznik ratusza Bartosz Milczarczyk.
• To druga próba wyłonienia przez miasto wykonawcy audytu.

W poprzednim przetargu wpłynęła jedna oferta, jednak miasto ją odrzuciło. Kolejne postępowanie przetargowe ratusz ogłosił 22 listopada, firmy miały czas na składanie ofert do poniedziałku (5 grudnia).

Milczarczyk powiedział, że do miasta wpłynęły dwie oferty. Kwota za wykonanie audytu w obu przypadkach mieści się w maksymalnej wysokości przewidzianej przez władze Warszawy, czyli ok. 800 tys. zł netto. Teraz oferty będą analizowane pod kątem formalnym - zaznaczył.

Przedmiotem zamówienia oczekiwanym przez miasto jest "ocena działań w zakresie procesu reprywatyzacji w mieście stołecznym Warszawie w latach 1990-2016".

Zgodnie z ogłoszeniem ws. przetargu oczekiwany przez miasto przedmiot zamówienia powinien obejmować w szczególności m.in.: "analizę dokumentacji co najmniej 100 postępowań z lat 1990-2016 (w tym ocenę wybranych postępowań reprywatyzacyjnych pod kątem występujących w nich ewentualnych nieprawidłowości, ich przyczyn i skutków), które dotyczą zwrotu nieruchomości lub wypłaty odszkodowań za nieruchomości".

Miasto chce szczególnego uwzględnienia spraw z obszaru Śródmieścia i dawnej Gminy Centrum, w tym postępowań, których stronami byli nabywcy roszczeń. Warunek, jaki miasto stawia przed potencjalnym wykonawcą audytu, to wykonanie co najmniej dwóch usług - ocenę prawidłowości funkcjonowania jednostki administracji publicznej i doradztwo świadczone na rzecz administracji publicznej.

Kryteria oceny ofert to w 50 proc. cena, a w 50 proc. "opis sposobu realizacji zamówienia". 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE

PARTNER SERWISU