Stadion Wisły Kraków szuka sponsora

  • Przegląd prasy/Gazeta Krakowsa
  • 17-03-2011
  • drukuj
Urzędnicy szykują się do ogłoszenia konkursu na sponsora tytularnego rozbudowanego stadionu Wisły Kraków. Musi on wyłożyć co najmniej 30 mln zł.
Stadion Wisły Kraków szuka sponsora

Sponsor tytularny dostaje nie tylko miejsce w nazwie stadionu, lecz również inne przywileje. Zwycięska firma będzie również miała prawo do reklamowania się na stadionie i na wiszących nad boiskiem telebimach, umieszczania swego logo w przejściach i pierwszeństwa przy zakupie biletów – pisze „Gazeta Krakowska”.

Kwota 30 mln zł już została wpisana do prognoz finansowych miasta, ale to minimum. Urzędnicy chcą ugrać więcej. Możliwe jednak, że Kraków nie dostanie całej sumy na raz.

Wybrana firma może poprosić o rozłożenie wpłat na roczne raty. W krakowskim magistracie mają już gotową listę koncernów, do których wysłane zostaną konkursowe zaproszenia. O jakie firmy chodzi – to informacja poufna.

Konkurs może zostać ogłoszony na przełomie marca i kwietnia. Problem w tym, że gmina ciągle nie dogadała się z Wisłą, co do warunków zarządzania stadionem.

Wisła zamierza partycypować w zyskach z reklam. Nowy stadion w Gdańsku także zdobył swego mecenasa w konkursie. Na sprzedaniu nazwy „PGE Arena” Gdańsk zarobi 35 mln zł. Stadion będzie się tak nazywał do końca 2014 r. – podaje „Gazeta Krakowska”.

Czytaj też: Stadion Górnika zabłyśnie

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.