W tych instytucjach z kasą na podróżowanie urzędników się nie liczą

  • PAP/Dziennik Gazeta Prawna
  • 11-09-2014
  • drukuj
W 2013 r. ministerstwa i państwowe agencje wydały na bilety lotnicze 25 mln zł, o ponad 1,5 mln więcej niż rok wcześniej.
W tych instytucjach z kasą na podróżowanie urzędników się nie liczą

Ponad 30 ministerstw i urzędów centralnych, od których udało się "Dziennikowi Gazecie Prawnej" uzyskać informacje, tylko na bilety lotnicze wydało w tym roku już 13,6 mln zł.

Koszty, jakie ponieśli podatnicy w związku z podróżami pracowników ministerstw, są zapewne dużo większe, ale nie sposób ich oszacować, ponieważ część urzędów nie przekazała danych, o które gazeta prosiła. Wśród nich są np. Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, których pracownicy często podróżują ze względu na charakter działalności resortów.

Niektórzy ministrowie i szefowie urzędów zwykli wybierać klasę biznes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

PARTNER SERWISU