Zmieniły się przepisy dotyczące urzędów kontroli skarbowej

31 stycznia weszło w życie rozporządzenie z dnia w sprawie siedzib i organizacji urzędów kontroli skarbowej (rozp. z 4 stycznia 2011 r., Dz. U. Nr 13, poz. 62).

Regulacja określa szczegółowe zasady wewnętrznej organizacji urzędów kontroli skarbowej. Przede wszystkim wskazuje, że siedzibami urzędów muszą być miejscowości wskazane w ich nazwach. Poniżej pełen wykaz urzędów kontroli skarbowej wraz z ich siedzibami:


  1.   Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie
  2.   Urząd Kontroli Skarbowej w Białymstoku
  3.   Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy
  4.   Urząd Kontroli Skarbowej w Gdańsku
  5.   Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach
  6.   Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach
  7.   Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie
  8.   Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie
  9.   Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi
  10.  Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie
  11.  Urząd Kontroli Skarbowej w Opolu
  12.  Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu
  13.  Urząd Kontroli Skarbowej w Rzeszowie
  14.  Urząd Kontroli Skarbowej w Szczecinie
  15.  Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu
  16. Urząd Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze

Według rozporządzenia w urzędach kontroli skarbowej mogą być tworzone następujące komórki organizacyjne: wydziały, które mają składać się z co najmniej z 20 pracowników, oddziały składające się co najmniej z 10 pracowników, referaty złożone z co najmniej z 5 pracowników, sekcje czyli wieloosobowe stanowiska pracy składające się z mniej niż 5 pracowników, jednoosobowe stanowiska pracy oraz tzw. ośrodki zamiejscowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

Co znaczy zm n iemiły ?

anrom, 2011-02-02 13:13:28 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


PARTNER SERWISU