Warszawskie wiaty w PPP

  • Przegląd prasy/Puls Biznesu
  • 03-08-2012
  • drukuj
Po ponad dwóch latach od ogłoszenia zamówienia na wymianę ponad 1580 wiat przystankowych warszawski ratusz wreszcie zaprosił przyszłych partnerów do składania wiążących ofert.
Warszawskie wiaty w PPP
Wartość zlecenia, które będzie realizowane w formule koncesji (tryb partnerstwa publiczno-prywatnego), wynosi 80 mln zł – pisze „Puls Biznesu”.

W grze są konsorcja Cam Media i Cam Polski Outdoor, Universum Digital i UPG Warszawa, Ströer Polska i AMS (spółka zależna giełdowej Agory) oraz samodzielnie startujące Clear Channel Poland i JCDecaux Polska.

Firmy mają czas na składanie wiążących ofert do 8 października. Prywatny partner będzie odpowiedzialny za utrzymanie i eksploatację wiat, a zarabiać ma na wpływach z reklam – podaje „Puls Biznesu”.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.