Wrocław bierze przykład z Warszawy

  • Przegląd prasy/Puls Biznesu
  • 18-07-2011
  • drukuj
Stolica Dolnego Śląska chce wymienić nawet 200 przystanków w ramach partnerstwa publiczno- prywatnego.
Wrocław bierze przykład z Warszawy
Wrocław, wzorem Warszawy, chciałby wymienić wiaty przystankowe. Przedsięwzięcie może być realizowane w trybie partnerstwa publiczno-prywatnego – pisze „Puls Biznesu”.

Chodzi o około 200 wiat w okolicach Rynku Starego Miasta. Wkrótce miasto powinno ogłosić przetarg na wyłonienie doradcy do inwestycji.

Przeprowadzone w Warszawie kalkulacje pokazały, że tego typu inwestycja w PPP jest rentowna.

Warszawscy urzędnicy wyszli z założenia, że to reklama będzie jedynym źródłem przychodów partnera prywatnego. Ten, w zamian za nowe wiaty, otrzyma prawo do korzystania z powierzchni reklamowych na przystankach.

Jego zadaniem będzie m.in. utrzymanie wiat i ich ubezpieczanie. Warszawska inwestycja obejmie 1,6 tys. przystanków.

Wśród potencjalnych kandydatów na partnera prywatnego są Clear Channel Poland, JCDecaux Polska oraz konsorcja Universum Digital z UPG Warszawa, Ströer Polska z AMS, a także CAM Polski Outdoor i CAM Media – informuje „Puls Biznesu”.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.