PARTNER PORTALU
  • BGK

8 tys. osób w kampanii Tydzień z Internetem

  • AT    2 kwietnia 2012 - 18:43
8 tys. osób w kampanii Tydzień z Internetem

W kampanii "Tydzień z Internetem 2012" w naszym kraju brało udział ponad 8 tysięcy osób.




W dniach 26-30 marca w bibliotekach, szkołach, domach kultury, pracowniach komputerowych i innych instytucjach odbywały się spotkania dla dzieci, rodziców i dziadków - kampania miała na celu zachęcenie jak największej liczby osób do poznania możliwości Internetu.

Czytaj też: Ruszyła kampania "Tydzień z internetem 2012"

Hasłem przewodnim tegorocznego "Tygodnia z Internetem" była aktywność osób starszych i solidarność międzypokoleniowa. Swój udział w kampanii zarejestrowało 400 instytucji.
 
Wszystkie instytucje, które w czasie "Tygodnia z Internetem" zorganizowały spotkanie według jednego z trzech zaproponowanych przez FRSI scenariuszy lub według własnego pomysłu, mogą wziąć udział w konkursie „Co trzy głowy to nie jedna!”. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu i umieszczeniu w serwisie YouTube lub prezi.com multimedialnej relacji ze spotkania, uzupełnionej o wypowiedź uczestnika spotkania oraz – opcjonalnie – o wypowiedź wolontariusza.
 
Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 kwietnia 2012 r.

Przewidziane są nagrody: dla instytucji, uczestników spotkań i wolontariuszy, ufundowane przez firmy Microsoft i UPC Polska.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.