8 tys. osób w kampanii Tydzień z Internetem

W kampanii "Tydzień z Internetem 2012" w naszym kraju brało udział ponad 8 tysięcy osób.
8 tys. osób w kampanii Tydzień z Internetem

W dniach 26-30 marca w bibliotekach, szkołach, domach kultury, pracowniach komputerowych i innych instytucjach odbywały się spotkania dla dzieci, rodziców i dziadków - kampania miała na celu zachęcenie jak największej liczby osób do poznania możliwości Internetu.

Czytaj też: Ruszyła kampania "Tydzień z internetem 2012"

Hasłem przewodnim tegorocznego "Tygodnia z Internetem" była aktywność osób starszych i solidarność międzypokoleniowa. Swój udział w kampanii zarejestrowało 400 instytucji.
 
Wszystkie instytucje, które w czasie "Tygodnia z Internetem" zorganizowały spotkanie według jednego z trzech zaproponowanych przez FRSI scenariuszy lub według własnego pomysłu, mogą wziąć udział w konkursie „Co trzy głowy to nie jedna!”. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu i umieszczeniu w serwisie YouTube lub prezi.com multimedialnej relacji ze spotkania, uzupełnionej o wypowiedź uczestnika spotkania oraz – opcjonalnie – o wypowiedź wolontariusza.
 
Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 kwietnia 2012 r.

Przewidziane są nagrody: dla instytucji, uczestników spotkań i wolontariuszy, ufundowane przez firmy Microsoft i UPC Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE