Awaria zablokowała profil zaufany

Ze względu na awarię usługi weryfikacji danych w rejestrze PESEL, nie funkcjonuje usługa umożliwiająca weryfikację danych online na potrzeby profilu zaufanego.
Awaria zablokowała profil zaufany
Profil zaufany wykorzystywany jest m.in. przez Ministerstwo Gospodarki w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Niedostępność usługi „Weryfikacja PESEL” uniemożliwia prawidłowe działanie profilu zaufanego świadczonej na platformie ePUAP. Jak informuje Centrum Projektów Informatycznych, w systemie ePUAP nie stwierdzono żadnych dodatkowych problemów technicznych, poza awarią rejestru PESEL.

Podmiotem odpowiedzialnym za działanie rejestru PESEL jest Departament Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.

Podmiotem odpowiedzialnym za działanie systemu ePUAP jest Departament Informatyzacji Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (2)ZOBACZ WSZYSTKIE

Nie da sie ukryć...

Łosoś, 2012-05-03 21:00:05 odpowiedz

awarie się zdarzają często i to jest ogromnie denerwujące!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kavior, 2012-05-03 20:51:53 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE