Bilet przez telefon strzałem w dziesiątkę?

W Warszawie w ciągu dwóch pierwszych tygodni z usługi „Bilet przez telefon komórkowy” ze SkyCash skorzystało ponad 1100 pasażerów stołecznej komunikacji.
Bilet przez telefon strzałem w dziesiątkę?

I tak największym powodzeniem cieszyły się bilety 20-minutowe (51 proc.) i 40-minutowe (22 proc.) normalne. W lutym 19,2 tys. biletów czasowych i krótkookresowych sprzedano poprzez drugą, dostępną od 2008 roku, usługę „Płać komórką za bilet” z mPay.

Sprawdź notowania prezydent Warszawy

Usługa „Bilet  przez telefon komórkowy” jest dostępna od 14 lutego. Korzystanie z niej umożliwia aplikacja SkyCash, którą można pobrać wpisując w przeglądarce internetowej telefonu m.skycash.com lub wysyłając pusty SMS na numer 510 510 205. Kolejne kroki to rejestracja w systemie (należy podać imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail) oraz zasilenie konta SkyCash. Warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie telefonu z dostępem do Internetu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.