By kibic Euro stał się też turystą

Czy ktoś wyobraża sobie kibica przyjeżdżającego do Polski na Euro 2012, który nosi pod pachą stos tradycyjnych przewodników i map, aby odnaleźć drogę do hotelu czy na stadion? Raczej nie, dlatego spółka PL.2012, która oprócz serwisu informacyjno-turystycznego PolishGuide przygotowała również aplikację mobilną.
By kibic Euro stał się też turystą
Wojciech Folejewski, dyrektor ds. operacyjnych w spółce PL.2012., podkreśla, że jest to produkt niespotykany w dotychczasowej historii mistrzostw. Kibice już od grudnia 2011 mogą planować przyjazd do Polski, zarezerwować nocleg, dowiedzieć się, co warto obejrzeć i zwiedzić. Aplikację mobilną Polish Guide na zlecenie spółki PL.2012 wykonała firma MobileMS z Łodzi. Chcemy, aby kibice stali się turystami i odkryli nasz kraj jako miejsce fascynujące, do którego chce się wracać – zapewnia Michał Stefański, szef MobileMS.

Aplikacja daje możliwość promocji nie tylko gospodarzom mistrzostw, ale także innym miastom. Tak to działa:



Aplikacje informacyjne mogą być wykorzystane do promowania imprez sportowych i kulturalnych zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i regionalnym.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.