Do urzędu, bez wychodzenia z domu

Urząd miasta w Mysłowicach umożliwił mieszkańcom i przedsiębiorcom szybkie i sprawne komunikowanie się z magistratem poprzez wdrożenie system Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej - SEKAP.
Do urzędu, bez wychodzenia z domu
SEKAP to system ułatwiający kontakty z jednostkami administracji publicznej, np. urzędami gmin i powiatów, za pomocą Internetu. Jego głównym elementem jest strona www.sekap.pl.

Elektroniczny urząd jest do dyspozycji mieszkańców przez całą dobę i jest bezpłatny.

Każdy zarejestrowany użytkownik korzystając z łącza internetowego będzie mógł wypełnić wniosek i wysłać go do urzędu. Aby w pełni korzystać z wszystkich dostępnych usług urząd miasta wszystkim zainteresowanym mieszkańcom i przedsiębiorcom bezpłatnie wyda podpisy elektroniczne. Przystosowany jest również dla osób słabowidzących.

Chcąc skorzystać z SEKAP-u należy zarejestrować się na stronie www.sekap.pl w celu utworzenia osobistego konta. Następnie po wybraniu właściwego urzędu miasta ukażą się wszystkie aktualnie dostępne wnioski i dokumenty.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

System SEKAP istnieje już od paru lat w wielu urzędach eojewództwa śląskiego. Można zadać tylko jedno pytanie: dlaczego władze Mysłowic przystąpiły do projektu tak późno i dlaczego nie wykorzystały unijnych środków, z których skorzystały urzędy przystępujące do systemu SEKAP na początku jego istnie...nia? rozwiń

samorządowiec, 2012-02-15 12:58:55 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE