Dwa rozwiązania dla lokalnych administratorów systemu

Platforma i infolinia umożliwią kontakt Lokalnego Administratora Systemu z Centralnym Ośrodkiem Informatyki Ministerstwa Spraw Wewnętrznych (COI).
Dwa rozwiązania dla lokalnych administratorów systemu

Pierwszym rozwiązaniem teleinformatycznym będzie ITSM (IT service management). To platforma do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi. Każdy lokalny administrator systemu będzie miał konto w tym systemie, za jego pośrednictwem zgłosi na przykład błędy dostrzeżone podczas testów.

Drugie rozwiązanie uzupełniające to infolinia umożliwiająca pomoc bez wykorzystania komputera.

Jak podaje COI najważniejsza zaleta rozwiązania centralizującego to szybkość załatwienia sprawy. Wpłynie na nią przepływ informacji od użytkowników końcowych Systemu Rejestrów Państwowych (SRP). Centralizacja umożliwi ponadto rozwiązywanie części problemów niezwiązanych z funkcjonowaniem SRP już na poziomie gminnym.

Czytaj też: Jak ulepszyć komunikację między urzędami?

Lokalny administrator systemu w odróżnieniu od pracowników merytorycznych objętych programem pl.ID ma być wsparciem technicznym w trakcie wdrażania projektu.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE