E-kolejka usprawni pracę urzędu

  • GK/bialystok.pl
  • 17-07-2012
  • drukuj
Zarezerwuj sobie 10 minut i załatw sprawę w Departamencie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Ruszyła „e-kolejka” – system internetowej rezerwacji wizyty w urzędzie.
E-kolejka usprawni pracę urzędu
Mieszkańcy Białegostoku mogą umówić wizytę w Departamencie Obsługi Mieszkańców na konkretny, dogodny termin. Jest to możliwe dzięki „e-kolejce” – łatwemu w obsłudze elektronicznemu systemowi rezerwacji.

Aby umówić wizytę, wystarczy wejść na stronę www.bialystok.pl lub www.bip.bialystok.pl System nie wymaga żadnej rejestracji, a jedynie podanie numeru ewidencyjnego PESEL.

Każdy użytkownik, po podaniu adresu e-mail, może dostać potwierdzenie rezerwacji. W dniu wizyty należy pobrać bilet wpisując numer PESEL na monitorze dotykowym automatu biletowego w budynku Departamentu Obsługi Mieszkańców.

„E–kolejka” to także szczegółowe informacje na temat procedur: terminy, wymagane dokumenty, elektroniczne wersje formularzy do pobrania.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE