E-usługi w Radomiu za blisko 3 mln zł

Prawie 3 mln zł będzie kosztowało wdrożenie systemu e-usług w Urzędzie Miejskim w Radomiu. Dzięki niemu radomianie będą mogli załatwić przez internet urzędowe sprawy, m.in. opłacać miejskie podatki czy umówić się na wizytę w urzędzie.
E-usługi w Radomiu za blisko 3 mln zł
Wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług ma nastąpić do końca lutego 2018 r. (fot.pixabay.com)

Spośród pięciu ofert, które wpłynęły na przetarg, magistrat wybrał najtańszą, o wartości 2,9 mln zł. "Przy ocenie ofert brano pod uwagę także warunki serwisu, liczbę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz efektywność energetyczną wykorzystywanych urządzeń" - poinformował sekretarz miasta Rafał Czajkowski.

W ramach systemu powstanie wirtualne biuro obsługi mieszkańca. "Każdy radomianin będzie mógł na indywidualnym koncie sprawdzać swoje zobowiązania wobec gminy i drogą elektroniczną opłacać np. podatek od nieruchomości, od środków transportu lub płacić za odbiór odpadów" - wyjaśnił Czajkowski. Dodał, że drogą internetową mieszkańcy Radomia będą mogli składać także inne urzędowe dokumenty. Będzie również możliwość internetowego rezerwowania wizyt w poszczególnych wydziałach urzędu miejskiego oraz zapisywanie dzieci na zajęcia w miejskich placówkach kultury.

Wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług ma nastąpić do końca lutego 2018 r.

Projekt "Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców Radomia" jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, który pokryje 80 procent kosztów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE