Kierowcy nabici w butelkę

  • Przegląd prasy/PAP/Gazeta Wyborcza
  • 06-07-2012
  • drukuj
Cypryjska firma Grainside Investments Limited założyła portal pod nazwą e-Wykroczenia.pl, który reklamuje się jako baza zdjęć z fotoradarów z całej Polski.
Kierowcy nabici w butelkę
Można tam sprawdzić, czy podczas wakacyjnych podróży fotoradar zrobił nam fotkę – czytamy w „Gazecie Wyborczej”.

Koszt: 30,75 zł. Przed tym oczywistym o oszustwem ostrzega Generalna Inspekcja Transportu Drogowego, która zawiadomić ma prokuraturę. Po wgłębieniu się w regulamin okazuje się bowiem, że „dane mają charakter przykładowy i nie są prawdziwe”.
Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE