Kolejne e-usługi dla mieszkańców Poznania

Poznański Urząd Miasta wprowadza kolejne e-usługi dla mieszkańców. Tym razem z internetowych uproszczonych procedur ucieszą się klienci Wydziału Komunikacji.

Już 17 czerwca będą bowiem mogli przez Internet m.in. złożyć wniosek o wydanie wtórnika tablicy rejestracyjnej. Magistrat, we współpracy z Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym, 17 czerwca uruchamia pięć nowych usług on-line dla mieszkańców.

Od czwartku złożenie wniosku o wydanie wtórnika tablicy rejestracyjnej, zaświadczenia potwierdzającego dane pojazdu czy uzyskanie informacji on-line o terminie odbioru wtórników tablic rejestracyjnych jest możliwe drogą internetową. On-line złożymy również wniosek o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej, czy o wydanie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dowodu rejestracyjnego. W sieci czekają na nas także informacje o terminie odbioru dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez organ ruchu drogowego i stacje diagnostyczne.

Wszystkie e-usługi są dostępne dla mieszkańców bez względu na to, czy posiadamy podpis cyfrowy, czy nie. Aby z nich skorzystać nie trzeba również zakładać specjalnego konta. W przypadku niektórych procedur informacja udostępniana jest natychmiast.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE