Kolejny sprzęt do obsługi numeru 112

Ponad 400 stanowisk dostępowych wraz z czytnikami kart inteligentnych oraz ponad 1 tys. monitorów LCD, w tym monitory wielkoformatowe, dostarczyło Centrum Projektów Informatycznych policji.
Kolejny sprzęt do obsługi numeru 112

Sprzęt komputerowy, zakupiony w ramach projektu System Informatyczny Powiadamiania Ratunkowego (SIPR), to jeden z komponentów budowy Systemu Wspomagania Dowodzenia (SWD) dla policji, który ma umożliwić przyjmowanie i rejestrację zgłoszeń na numer 112 oraz pozostałe numery alarmowe.

Czytaj też: Lepszy standard alarmowego 112

Sprzęt trafił do komend wojewódzkich, Komendy Stołecznej oraz Komendy Głównej Policji. Jest to kolejny element wdrażania jednolitych w skali kraju narzędzi informatycznych, wspierających współpracę i wykonywanie zadań służb ustawowo powołanych do przyjęcia i obsługi połączeń alarmowych.

Czytaj też: Coraz większa sieć dla numeru 112

Zakupiony sprzęt usprawni pracę SWD wspierającego obsługę zdarzeń, umożliwiając sprawniejszą kontrolę, dysponowanie i wykorzystanie posiadanych sił i środków.

Czytaj też: MSWiA: 112 działa i będzie przed Euro 2012

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.