Lublin przyciąga lewitacją i wanną

  • przegląd prasy
  • 03-11-2009
  • drukuj
Lubelszczyzna rozpoczęła akcję promocyjną. Potrwa miesiąc i będzie kosztowała 750 tys. zł. 85 proc. środków wyłoży UE.

"Lewitujący na trawie mężczyzna pod rozświetlonym drzewem. Kobieta relaksująca się w wannie „przed tradycyjnym wiejskim domem”. A także mężczyzna z kijem golfowym, który, jak się okazuje, wcale golfistą nie jest, tylko biznesmenem szukającym wypoczynku - tak wyglądają billboardy, które od 1 listopada oglądają mieszkańcy kilkunastu miast w Polsce. Rozpoczęła się kampania promocyjna Lubelszczyzny" - pisze "Polska Kurier Lubelski"

Jak tłumaczy gazecie Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji w lubelskim Urzędzie Marszałkowskim bilboardy pojawią się m.in. w Warszawie, Łodzi i Krakowie. Region chce pokazać, że na Lubelszczyźnie naładować akumulatory.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE