Pierwsze takie call center w urzędzie

  • GK/wroclaw.pl
  • 16-06-2011
  • drukuj
Od 20 czerwca we Wrocławiu startuje „jeden numer”, czyli Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca.
Pierwsze takie call center w urzędzie

Wszystkie informacje o działalności urzędu miejskiego i jego jednostek będą dostępne pod jednym prostym numerem telefonu (71) 777 77 77.

– Jesteśmy pierwszym miastem w kraju, które wprowadziło jeden numer. Naszym celem jest, aby jak największa liczba spraw mogła być załatwiana przez pracowników centrum – opowiada o prezydent Rafał Dutkiewicz (zabierz głos/oceń prezydenta).

Pod numerem dyżuruje 15 osób, które przez ostatnie dwa miesiące w ramach testów odbierały już połączenia przekierowane z wielu urzędowych numerów.

W przypadkach wymagających dodatkowej konsultacji do dyspozycji pracowników centrum jest 103 ekspertów tzw. drugiej linii.

To oni udzielą niezbędnego wsparcia i w razie potrzeby skontaktują się z mieszkańcem, aby udzielić mu zwrotnej i pełnej informacji o interesującej go sprawie.

W tej chwili jest już 200 konkretnych spraw, z którymi najczęściej zwracają się klienci urzędu.

Czas oczekiwania na połączenie jest bardzo krótki. Telefoniczni dyżurni pracują 10 godzin dziennie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

nic z tego nie bedzie! Akcje mozna odwolac - bo w innych miastach tez sie raczej nie sprawdzi.

Per Golla, 2011-06-16 21:19:41 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE