Poczta elektroniczna nie dla decyzji

  • Przegląd prasy/Dziennik Gazeta Prawna
  • 07-11-2011
  • drukuj
Obywatele nie mogą dostawać decyzji administracyjnych na własny adres e-mailowy.
Poczta elektroniczna nie dla decyzji
Muszą korespondować z urzędami przez skrzynkę podawczą w systemie teleinformatycznym, z którego korzysta podmiot administracji publicznej – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

Prywatna korespondencja z urzędem, jak i prowadzona w związku z działalnością gospodarczą, musi przechodzić przez skrzynkę podawczą w systemie teleinformatycznym, z którego korzysta podmiot administracji publicznej.

Ma to zapewnić poufność korespondencji. Organ powinien wskazać adresatowi adres elektroniczny, z którego ten ostatni będzie mógł pobrać dokument, i pod którym powinien potwierdzić doręczenie. Wolno mu przy tym skorzystać z tzw. zaufanego profilu na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE