PARTNER PORTALU
  • BGK

Pojawiła się nowa BeSTi@

  • GK    7 października 2013 - 16:33
Pojawiła się nowa BeSTi@

Udostępniono 4 października 2013 r. nową wersję systemu BeSTi@ oraz SJO BeSTI@ (x.02.010.05). Wersje te zawierają w szczególności długo oczekiwane zmiany dotyczące obliczania wskaźników z poz. 9.2, 9.4 i 9.6 oraz załącznika przedsięwzięć WPF.




Najistotniejsze zmiany, jeśli chodzi o wieloletnie prognozy finansowe dotyczą:

- wprowadzono nową wersję formularza WPF - ze zmienionymi regułami obliczeń poz. 9.2, 9.4 i 9.6 - obecnie uwzględniają także wyłączenia z poz. 2.1.1.1.

- zmiany zasad składania e-podpisów zarówno pod WPF. Obecnie e-podpis będzie składany w kontekście roli osoby podpisującej: za organ stanowiący, za organ wykonawczy lub jako potwierdzenie za zgodność z oryginałem

- weryfikacji poprawności e-podpisu zaraz po jego złożeniu. System nie dopuści do złożenia podpisu nieważnego czasowo ani podpisu niekwalifikowanego

- weryfikacji zgodności danych z e-podpisu z danymi zawartymi w module „Administracja" w odpowiednich polach (przewodniczący rady i przewodniczący zarządu) - tej weryfikacji nie będzie podlegać podpis składany „za zgodność z oryginałem"

- dodano nową postać wydruku WPF - „Dokument elektroniczny (eWPF)" którego wyglądem steruje nowa sekcja „Parametry wydruku dokumentu elektronicznego". Podgląd ten generuje CAŁY dokument numerując odpowiednio załączniki oraz pobierając do nagłówka dane o numerze uchwały i dacie podjęcia z danych podstawowych

- umożliwiono zmiany lat realizacji przedsięwzięcia bezpośrednio na formularzu ekranowym załącznika WPF (bez konieczności dokonywania zmian w słowniku przedsięwzięć)

- na formularzu ekranowym załącznika przedsięwzięć dodano przełącznik umożliwiający pokazanie wyłącznie zmienionych przedsięwzięć

- na podglądach wydruku WPF i Przedsięwzięcia dodano nowe przełączniki umożliwiające przygotowywanie szerszego wachlarza materiałów dodatkowych dla radnych

- na podglądzie wydruku dokumentu elektronicznego będzie prezentowana informacja o e-podpisach

W zakresie sprawozdawczości zmiany dotyczą:

- zmiany zasad składania e-podpisów zarówno pod WPF. Obecnie e-podpis będzie składany w kontekście roli osoby podpisującej: skarbnik, kierownik jednostki lub „z upoważnienia"

- weryfikacji poprawności e-podpisu zaraz po jego złożeniu. System nie dopuści do złożenia podpisu nieważnego czasowo ani podpisu niekwalifikowanego

- weryfikacji zgodności danych z e-podpisu z danymi zawartymi w module „Administracja" w odpowiednich polach (skarbnik i przewodniczący zarządu) - tej weryfikacji nie będzie podlegać podpis składany „z upoważnienia"

- na podglądzie wydruku sprawozdań będzie prezentowana informacja o złożonych e-podpisach w miejscach odpowiednich do roli w jakiej zostały złożone

W pozostałym zakresie:

- dodano mechanizm powiadamiania podczas logowania o ważnych zdarzeniach w systemie: braku pobrania paczek z serwera komunikacyjnego przez ostatnich kilka dni, występowaniu nieobsłużonych korekt, nieprzetworzeniu paczek, które znajdują się w „Skrzynce odbiorczej"

- umożliwiono prezentację kompletu sprawozdań zapisanych do XML z XSLT w przeglądarkach internetowych.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.