Rusza telefoniczna ankieta weryfikująca przygotowanie gmin do uruchomienia SRP

W związku ze zbliżającym się terminem uruchomienia programu pl.ID rusza proces ostatecznej weryfikacji stanu przygotowania gmin do wdrożenia SRP. Wszyscy Lokalni Administratorzy Systemu zostaną poproszeni o odpowiedź na 11 pytań.
Rusza telefoniczna ankieta weryfikująca przygotowanie gmin do uruchomienia SRP
3 lutego rusza proces ostatecznej weryfikacji stanu przygotowania gmin do wdrożenia SRP. Fot. Pixbay

3 lutego rusza proces ostatecznej weryfikacji stanu przygotowania gmin do wdrożenia SRP. Od tego dnia pracownicy Service Desk przeprowadzać będą wywiady telefoniczne z każdą gminą. W jej trakcie wszyscy Lokalni Administratorzy Systemu zostaną poproszeni o odpowiedź na 11 pytań (ich treść dostępna jest w multimediach), obrazujących poziom gotowości urzędu przed datą uruchomienia systemu tj. 1 marca 2015 roku.

Service Desk programu pl.ID prosi Lokalnych Administratorów Systemu o merytoryczne przygotowanie się do ww. ankiety telefonicznej. Szybkie i wyczerpujące udzielenie odpowiedzi na wszystkie 11 pytań wymiernie skróci czas niezbędny do jej wypełnienia.

Przypomnijmy, że w wyniku grudniowego quizu, sesji zerowej oraz styczniowego egzaminu (odbywającego się w dniach 19 – 23.01) test zaliczyło 10 tys. przyszłych użytkowników SRP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE