Sprzęt dla centrów powiadamiania ratunkowego

  • GK/cpi.mswia.gov.pl
  • 03-10-2011
  • drukuj
Dostarczono sprzęt i oprogramowanie niezbędne do pracy operatorów, którzy przyjmować będą zgłoszenia na numery alarmowe, w tym na numer 112.
Sprzęt dla centrów powiadamiania ratunkowego

Zrealizowany został przedmiot umowy zawartej przez Centrum Projektów Informatycznych MSWiA z firmą Wasko na „Zakup i wdrożenie Systemu Informatycznego Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego”.

Czytaj też: Kłopoty z numerem alarmowym

W okresie od 1. do 9. września zrealizowane zostały testy uruchomionego systemu w 13. ośrodkach regionalnych. Ostatnim elementem tej fazy wdrożenia były szkolenia dla użytkowników-instruktorów oraz administratorów-instruktorów z zakresu użytkowania i administrowania systemem.

Czytaj też: MSWiA: 112 działa i będzie przed Euro 2012

Obecnie wykonawca realizuje działania wdrożeniowe, związane z uruchomieniem dostarczonego dla MSWiA systemu SI WCPR w ośrodkach regionalnych w Katowicach, Opolu, Łodzi i Warszawie.

Trwają też prace nad przeprowadzeniem integracji SI WCPR z systemami SWD Państwowej Straży Pożarnej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.