Strateg dla Sandomierza wybrany

  • Piotr Gołąbek
  • 02-12-2009
  • drukuj
Konsorcjum warszawskich firm Profile i WYG International opracuje strategię promocji Sandomierza.

W rozstrzygniętym właśnie przetargu złożono pięć ofert. Jak podały władze miasta, propozycja firm z Warszawy miała najlepszy stosunek ceny do zawartości merytorycznej. Za opracowanie strategii promocji sandomierski magistrat zapłaci niespełna 100 tysięcy złotych.

Zwycięzcy przetargu mają do końca stycznia 2010 r. zanalizować bieżącą sytuację miasta, dotychczasowe działania promocyjne władz i wizerunek Sandomierza w Polsce. Na tej podstawie dokonają m.in. wyboru unikalnej cechy miasta, opracują koncepcję marki i zaproponują działania reklamowe.

 

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE