PARTNER PORTALU
  • BGK

System Rejestrów Państwowych, SRP, co robić w razie awarii

  • bad    6 lutego 2015 - 10:20
System Rejestrów Państwowych, SRP, co robić w razie awarii
W razie awarii SRP należy niezwłocznie zgłosić problem wyznaczonemu w gminie Lokalnemu Administratorowi Systemu. Fot. Pixbay

Centralny Ośrodek Informatyki MSW opublikował procedury awaryjne dla Systemu Rejestrów Państwowych.




Centralny Ośrodek Informatyki wyjaśnia, że w przypadku zauważenia problemów technicznych, urzędnicy zajmujący się obsługą dowodów osobistych, rejestru PESEL, ewidencji ludności i rejestracją stanu cywilnego, w pierwszej kolejności powinni „niezwłocznie zgłosić problem wyznaczonemu w gminie Lokalnemu Administratorowi Systemu”.

Dalej następuje weryfikacja zgłoszenia przez Lokalnego Administratora Systemu pod kątem funkcjonowania sieci oraz stacji roboczych, na których urzędnik pracuje.

W przypadku, gdy Lokalny Administrator Systemu nie stwierdzi awarii po stronie urzędu, zgłosi problem na Service Desk.

Czytaj też: 10 tys. egzaminów zdanych z obsługi Systemu Rejestrów Państwowych

W przypadku nie rozwiązania problemu przez Service Desk (centralna awaria Systemu), użytkownik musi postępować według procedur określonych w ustawach (wg art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (1)

  • Realista, 2015-02-09 12:42:54

    A klient niech sobie czeka na dokumencik do u.......s.........Dalej nie ma już sensu komentować.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.