System Rejestrów Państwowych, SRP, co robić w razie awarii

Centralny Ośrodek Informatyki MSW opublikował procedury awaryjne dla Systemu Rejestrów Państwowych.
System Rejestrów Państwowych, SRP, co robić w razie awarii
W razie awarii SRP należy niezwłocznie zgłosić problem wyznaczonemu w gminie Lokalnemu Administratorowi Systemu. Fot. Pixbay

Centralny Ośrodek Informatyki wyjaśnia, że w przypadku zauważenia problemów technicznych, urzędnicy zajmujący się obsługą dowodów osobistych, rejestru PESEL, ewidencji ludności i rejestracją stanu cywilnego, w pierwszej kolejności powinni „niezwłocznie zgłosić problem wyznaczonemu w gminie Lokalnemu Administratorowi Systemu”.

Dalej następuje weryfikacja zgłoszenia przez Lokalnego Administratora Systemu pod kątem funkcjonowania sieci oraz stacji roboczych, na których urzędnik pracuje.

W przypadku, gdy Lokalny Administrator Systemu nie stwierdzi awarii po stronie urzędu, zgłosi problem na Service Desk.

Czytaj też: 10 tys. egzaminów zdanych z obsługi Systemu Rejestrów Państwowych

W przypadku nie rozwiązania problemu przez Service Desk (centralna awaria Systemu), użytkownik musi postępować według procedur określonych w ustawach (wg art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).

 


KOMENTARZE (1)ZOBACZ WSZYSTKIE

A klient niech sobie czeka na dokumencik do u.......s.........Dalej nie ma już sensu komentować.

Realista, 2015-02-09 12:42:54 odpowiedz

ZOBACZ WSZYSTKIE


ZOBACZ TAKŻE