"Szerokopasmowa” kampania promocyjna na Lubelszczyźnie

  • Artykuł sponsorowany - dostarczony przez Vena Art
  • 25-06-2014
  • drukuj
Pod hasłem „Internet wszędzie dobry, ale w domu najlepszy” rozpoczęła się kampania informacyjno-promocyjna towarzysząca budowie sieci internetu szerokopasmowego na Lubelszczyźnie. Celem kampanii organizowanej przez samorząd województwa jest wspieranie realizacji największego przedsięwzięcia telekomunikacyjnego w historii regionu.
"Szerokopasmowa” kampania promocyjna na Lubelszczyźnie
fot.mat.prasowe

W ramach akcji, która potrwa do końca września 2015 r., wykorzystanych zostanie 80 billboardów i ponad 4 tys. banerów. W prasie, radiu i telewizji ukażą się materiały, spoty oraz audycje promocyjne. Odbędzie się również 213 spotkań informacyjnych.

„Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie” to projekt realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie.

Jego najważniejszym elementem jest rozpoczęta 19 marca br. budowa infrastruktury światłowodowej o łącznej długości ok. 3 tys. km, która obejmie niemal całą Lubelszczyznę.

Brak takiej infrastruktury stanowił do tej pory największą przeszkodę stojącą na drodze przedsiębiorcom telekomunikacyjnym zainteresowanym dostarczaniem usług szerokopasmowych mieszkańcom województwa.

Zakończenie prac budowlanych, zaplanowane na 31 sierpnia 2015 r., oznaczać będzie powstanie sieci otwartej dla wszystkich chętnych firm telekomunikacyjnych (tzw. „operatorów ostatniej mili”).

W rezultacie pod koniec 2015 r. szybki internet szerokopasmowy powinien być dostępny w każdej gminie i objąć swoim zasięgiem 95 proc. gospodarstw domowych na Lubelszczyźnie.

Najważniejszym zadaniem kampanii towarzyszącej projektowi jest skuteczne dotarcie z informacją o powstającej sieci do mieszkańców województwa lubelskiego oraz lokalnych i regionalnych przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

Zaplanowane działania mają na celu pokazanie mieszkańcom regionu, zwłaszcza tym którzy na co dzień nie korzystają z najnowszych technologii komunikacyjnych, w jaki sposób internet może ułatwiać ich codzienne życie.

Organizatorzy kampanii będą również przekonywać do udziału w szkoleniach z zakresu praktycznego wykorzystania internetu oraz technik cyfrowych, które wystartują na Lubelszczyźnie w ostatnim kwartale br.

W ramach projektu „Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie” do końca czerwca 2015 r. przeszkolonych zostanie 1912 osób.

Działania skierowane do lubelskich przedsiębiorców telekomunikacyjnych będą skupiały się na podkreślaniu realnych korzyści biznesowych związanych z powstającą siecią. Rozpoczną się w ostatnim kwartale br., po oficjalnym wybraniu Operatora Infrastruktury (tj. firmy odpowiedzialnej za całościowe zarządzanie siecią).

Kampania, która obejmie swoim zasięgiem całą Lubelszczyznę, potrwa od maja br. do końca września 2015 r. Uruchomiono już stronę internetową, newsletter oraz fan page na Facebooku, a w prasie oraz w Internecie zaczęły pojawiać się pierwsze publikacje reklamowe.

Trwa również emisja spotów radiowych (Radio Lublin) oraz audycji informacyjnych. Te ostatnie można obejrzeć w każdą środę o godz. 18:55 na antenie TVP Lublin lub na kanale YouTube kampanii.

Na kolejne miesiące zaplanowano szeroko zakrojone działania z zakresu ATL, BTL oraz public relations, m.in.:

* 213 spotkań informacyjnych;

* 40 publikacji w prasie lokalnej oraz regionalnej;

*  33 publikacje w portalach internetowych;

* 240 emisji spotów radiowych;

* 4260 banerów;

* 80 billboardów;

* konferencję dla operatorów telekomunikacyjnych z województwa lubelskiego.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Internet wszędzie dobry, ale w domu najlepszy”, parafraza powszechnie znanego powiedzenia „wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej”.

Gdzie można znaleźć więcej informacji na temat przebiegu kampanii oraz projektu?: strona internetowa, fan page na Facebooku, kanał YouTube.

Projekt „Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej – województwo lubelskie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.

Za realizację kampanii informacyjno-promocyjnej odpowiedzialna jest lubelska agencja reklamowa Vena Art.

Nadzór nad przebiegiem działań pełni Oddział Realizacji Projektu "Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej - województwo lubelskie" w Departamencie Gospodarki i Innowacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

 


KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

ZOBACZ TAKŻE